'/>

SUSPEK TATOO HARIMAU BERJAYA TANGKAP

Suspek Tatoo Harimau Tembak Polis Di Ampang Berjaya Ditahan

SHAH ALAM, 24 April –Seorang lelaki Mualaf berbangsa Cina yang dipercayai suspek dalam kes tembak dua anggota polis dari Cawangan kereta Peronda (MPV) di Taman Lembah Maju, Pandah Indah, Ampang Jaya dua minggu lalu telah ditahan polis.

Lelaki berusia 44 tahun itu ditahan oleh sepasukan polis dari Bahagian Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang Jaya dalam satu serbuan di sebuah rumah yang terletak di Lorong Gunung Rapat 11, Taman Cemerlang Rapat, Ipoh, Perak.

Semasa pemeriksaan dapati seorang wanita Cina berada dalam rumah tersebut. Namun semasa pemeriksaan dijalankan telah menjumpai seorang lelaki berbangsa Cina dan pemeriksaan pihak polis telah menemui tattoo harimau di badan lelaki terbabit.

Ketua Polis Selangor, CP Dato’ Pahlawan Mohd Shukri b. Dahlan dalam sidang media sebentar tadi menyatakan dengan tertangkapnya lelaki terbabit kes ini disifatkan selesai. Walau bagaimanapun pihak polis sedang melakukan siasatan lanjut bagi mengesan seorang lagi rakan suspek yang masih bebas. Suspek kini direman sehingga 27 April 2014. Kes disiasat di bawak Seksyen 307 Kanun Keseksaan

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY