'/>

Dap sabotaj pas????


Kehadiran bakal calon PAS DUN Beting Maro yang disambut hambar oleh penduduk setempat menunjukkan ada sesuatu telah berlaku sebelum itu.

Abang Ahmad Kerdee yang popular dikalang kanak-kanak di Beting Maro itu, beberapa minggu sebelumnya telah hadir membawa Mat Sabu ke tempat tersebut. 



Akibat menafikan sokongan beliau terhadap Mat Sabu, Abang Ahmad Kerdee khabarnya telah disabotaj dimana penduduk kampung sekitar Beting‎ Maro telah dimaklumkan beberapa hari sebelum ini berkenaan pembatalan program beliau.

Terdapat sekumpulan yang tidak dikenali telah datang ke kampung berkenaan menyatakan bahawa program kehadiran Abang Ahmad Kerdee dibatalkan. Ada pula sumber menyatakan bahawa bakal calon itu akan datang berkempen untuk Hudud.‎

‎Adakah kerana PAS Sarawak menolak penglibatan Mat Sabu dalam pilihanraya akan datang menyebabkan DAP bakal mensabotaj PAS Sarawak?

Sesungguhnya bakal calon itu sendiri sedar bahawa penduduk Beting Maro sudah mula sedar bahawa tidak ada apa-apa bukti PAS boleh maju di Sarawak. 

Kita sama-sama tunggu apakah bahan atau isu yang bakal dicadangkan oleh Abang Ahmad Kerdee di Beting Maro kali ini. Hudud? Atau Mat Sabu?‎ GST?
sumber:sematan ke lawas

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY