'/>

Jentera Red Bean Army(RBA)semakin terdesak.

Hanya kerana nama dan wajah ONE PERSON pada ONE MYKAD tidak sepadan dengan anda tidak bermakna dia bukan orang asli.

Baru-baru ini MyKad seseorang dengan seseorang yang bernama Pang Chee Pin telah tersebar secara meluas oleh RBA untuk menakut-nakutkan orang yang MyKad telah diberikan kepada warga Bangladesh untuk tujuan pengundian. (Cek di laman web SPR menunjukkan Pang bukan pengundi berdaftar).

Saya tidak hairan, kerana ia berkembang hampir kepada PRU14 dan cybertrooper Pakatan akan semakin merebak barangan tersebut.

TETAPI ini adalah taktik yang sama yang telah digunakan oleh RBA dan Ahli Parlimen walaupun DAP sebelum PRU-13 di mana MyKad untuk Chua Lai Fatt telah merebak.

Tetapi SELEPAS PRU13 (dan pelik tidak sebelum), Ahli Parlimen DAP Ong Kian Ming memohon maaf secara terbuka kepada Chua Lai Fatt.
http://ongkianming.com/2013/05/17/press-statement-apologies-to-mr-chua-lai-fatt-and-his-family/

Ia ternyata bahawa Encik Chua telah diterima oleh keluarga Cina dan dengan itu diberi nama Cina. Malah, dia bercakap Cina lebih baik daripada kebanyakan orang selepas seorang wartawan akhbar Cina mengambil masalah untuk menemuinya.,
http://www.thestar.com.my/news/nation/2013/05/18/dap-mp-says-sorry-to-voter-man-accused-of-being-a-foreigner-is-actually- a-malaysia /

Jangan kita hanya berkongsi MyKad orang lain untuk memalukan mereka dan membuat pelbagai tuduhan.

Mari kita belajar dari kesilapan masa lalu.

Ingatlah bahawa kita semua tidak perlu lagi ditipu oleh Pakatan pada PRU13 dengan theri dakwaan 40k pengundi Bangladesh dan pitam.

Bulan selepas PRU13, Anwar Ibrahim walaupun melakukan mengejutkan U-Turn dan berkata bahawa Pakatan tidak pernah berkata terdapat 40k pengundi Bangladedshi - walaupun mengatakan ini dan "Banglasia" berkali-kali dalam ceramah mereka.

DAP dan BERSIH PEMANTAU walaupun disahkan dalam laporan PRU13 rasmi mereka bahawa tidak ada pengundi hantu dan Pitam.

http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2013/09/15/dap-man-concurs-pemantaus-findings-of-no-foreign-voters-blackouts/

Adakah anda masih mahu ditipu oleh Pakatan dan RBA mereka cybertrooper pada PRU-14 juga? Adakah anda benar-benar apa-apa bodoh naif?

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY