Facebook Tourism Malaysia dikatakan bernilai RM1.8 juta untuk pengurusan selama tempoh 3 tahun yang dikontrakkan kepada Syarikat Impact Creations Sdn Bhd. Berbaloi ke membelanjakan RM600,000 setahun untuk like Facebook Tourism Malaysia ini. Adakah Facebook Tourism Malaysia membayar kepada pengasas Facebook, Mark Zulkerberg untuk mendaftar di rangkaian Facebook? Baik beli scripts buat social network untuk Rakyat Malaysia dengan duit tu. Di bawah senarai sebab-sebab kenapa ia berjumlan RM1.8 juta untuk pengurusan. Rilekslah…
1) Mempunyai pengalaman 25 tahun untuk merka cipta game yang kualitinya mengalahkan PS3, X-box mahu pun Wii. (kat landing page)
2) Minyak Naik memudaratkan staff-staff yang berulang alik ke pejabat untuk mengupdate Facebook sebab PC pejabat tu jer boleh akses ke akaun Facebook Tourism Malaysia.
3) Memerlukan hampir 100 orang staff untuk menjaga server Facebook Tourism Malaysia.
4) Membayar kos staff yang menghadiri Kursus mengendalikan Facebook Tourism Malaysia.
5) Modal untuk beli iPad 2 untuk hadiah yang ada kat game dan staff seorang satu dapat iPad 2 atau Mac Book Pro.
6) Belanja Mark Zulkerberg makan setahun sekali sebab sudi join & like Facebook Tourism Malaysia.
#Yang 4 lagi tu, korang cari sendiri, nanti saya paste kat bawah nie… Jangan Marah haaa…
No comments: