'/>

Dendam Mahathir nampaknya masih membara

Petang ambang Syawal, beliau masih memilih untuk mengomel dan melahirkan ketidak puasan hati nengenai kekalahan Pakatan Harapan di dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan dan Sungai Besar.

Sehinggakan tajuk posting beliau di ambang Aidil Fitri bertajuk 'Rasuah II'. ....

Baca seterusnya di Cucu Tok Selampit http://khairulryezal.blogspot.my/2016/07/ucapan-hari-raya-tun-dr-mahathir-masih.html

Dendam Mahathir nampaknya masih membara...

Lebih membara lagi ialah apabila, teori dan cerita-cerita seronok kononnya Najib sudah tidak mendapat sokongan tetapi Rumah Terbuka Seri Perdana didatangi lebih 70,000 orang sehingga kawalan keselamatan pula terpaksa diketatkan dan hadirin terpaksa beratur panjang ekoran ancaman keganasan golongan tidak beragama, Islamic State (IS).

Mahathir melihat peluang itu sebagai cara untuk melepaskan geram.

Masalahnya Mahathir ialah, dia sentiasa menyalahkan rakyat apabila dia tidak mendapat sokongan tetapi apabila dia disokong seperti tahun-tahun getir penghujung 1980-an dan 90-an, dia berbangga dengan dirinya, tanpa sedikit pun menghargai rakyat.

Hari pertama Syawal 1437, Mahathir menyalahkan rakyat sepenuhnya sebagai PEMAKAN DEDAK kerana terus menyokong Najib Abdul Razak dan kepimpinan serta kerajaannya. Mahathir tidak dapat menerima hakikat bahawa segala cerita-cerita 'indah' yang didengarnya selama ini, hanyalah pembohongan semata-mata.

Baca sepenuh dihttp://theflyingkick.blogspot.my/2016/07/mahathir-meroyan-menyalahkan-rakyat.html


No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY