'/>

Pendedahan mengenai lakonan "serangan Gas beracun" oleh #WhiteHelmet

Rusia terus memanggil Barat untuk menggunakan PBB untuk menggalakkan perubahan rejim - tetapi tidak melaporkannya

Twitter telah dibanjiri dengan ulasan mengenai panggilan Nikki Haley untuk senjata menentang Rusia semasa mesyuarat Majlis Keselamatan pada petang Rabu. Tetapi tiada siapa yang peduli untuk melaporkan apa yang Russia terpaksa katakan.

Video :https://youtu.be/EawUhexh2WE

Timbalan PBB Duta Rusia Vladimir Safronkov berkata Barat "obsesi dengan perubahan rejim adalah apa yang menghalang Majlis Keselamatan ini."

Beliau berkata bagi Washington dan rakan-rakan, "segala-galanya adalah berpandukan kepada perubahan rejim" dan dakwaan bahawa Assad menggunakan senjata kimia dalam serangan di wilayah Idlib pada hari Selasa adalah berdasarkan kepada "laporan palsu dari White Helmets", sebuah organisasi yang telah " mencemarkan nama lama dahulu ".

Menurut beliau lagi, "mengambil [White Helmets] pada nilai muka adalah tidak profesional dan tidak serius."

Safronkov menegaskan bahawa "Topi putih semakin bercampur dalam laporan mereka. versi mereka menjaga berubah. Mereka bertutur bom dari helikopter, kemudian dari pesawat ".

wakil PBB russia diperhatikan bahawa dalam "foto dan video yang kami lihat Helmets White bertindak sangat tidak profesional. tingkah laku mereka adalah sangat selesa berada dalam keadaan yang melampau. Semua ini jelas bertujuan untuk memprovokasi. Semua ini telah diambilkira dalam resolusi. "

Safronkov kemudian meminta Amerika Syarikat, UK dan Perancis: "Adakah peristiwa ini berlaku? Pernahkah anda walaupun diperiksa apa yang anda menulis? "

wakil russia selesai oleh menghempas UK untuk menyalahkan Rusia untuk kematian kanak-kanak di Syria. Katanya, UK "tidak apa-apa" untuk Syria kecuali "hantar draf bertujuan untuk memprovokasi" dan "Siasatan tekanan" ke dalam pelaporan keputusan politik yang menggalakkan.

Kami tidak dapat mencari laporan arus perdana tunggal yang memberi tumpuan semata-mata kepada komen Safronkov ini.

Rupa-rupanya media tidak dapat mengenal pasti siapa Safronkov adalah.

Berikut adalah cara yang genius di Interpreter dilaporkan ini - tetapi misidentifying orang yang sebenarnya bercakap. Apa perbezaannya?

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY