'/>

Adira AF7 Mengaku Wanita di dalam Gambar tersebut.


alt

Kontroversi gambar Penyanyi Adira (AF8) yang kelihatan sedang memeluk seekor anjing akhirnya menemui jawapan sebenar. Adira yang tidak putus-putus menerima panggilan dari pihak wartawan mengakui beliau merupakan wanita seperti tertera di gambar tersebut.

“Saya tidak nafikan itu gambar saya. Memang saya memeluk anjing itu tetapi ia bukan milik saya. Saya tidak nafikan itu gambar saya. Memang saya memeluk anjing itu tetapi ia bukan milik saya," jelas beliau dengan nada kesal.

Adira turut meminta maaf kepada kesemua peminat beliau terutamanya yang beragama Islam atas keterlanjuran tersebut. Jelas beliau, haiwan peliharaan itu merupakan milik ibu mertua kepada kakaknya yang bukan beragama Islam di Sabah.
 
Namun Adira turut kesal dengan tindakan pihak yang berniat jahat menyebarkan gambar peribadi beliau walaupun ianya disimpan di dalam telefon bimbit.

“Ia adalah gambar yang saya jadikan gambar profil di dalam telefon bimbit dan tidak tahu bagaimana ia boleh tersebar,” katanya.


“Ini bukan kali pertama saya diasak kontroversi dan saya perlu ambil kisah atas setiap perkara yang boleh memburukkan nama saya dan keluarga. Saya mohon maaf atas kesilapan itu. Saya berharap peminat tidak mudah menjatuhkan hukum atau menghentam golongan artis dengan kata-kata yang kesat dan keterlaluan.


“Saya akui perkara ini berlaku disebabkan kecuaian dan sikap kurang peka. Sebagai manusia saya tidak pernah lari daripada melakukan kesilapan,” katanya dalam nada kesal.

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY