'/>

Suatu deklarasi yang sangat pelik dan hampir kepada pengkhianatan

Bukti yang amat jelas tiada rasa memiliki dan tidak patriotik manusia yang bergelar warga negara dalam diri ... Pengkhianat negara sedangkan makan dan minum dia disajikan dalam negara. Pakar ceramah DAP, Superman Hew Kuan Yau telah membuat pengumuman pelik ini bahawa Laut China Selatan adalah milik China dan kita tidak boleh menjadi anti-China hanya kerana anda anti-Komunis. https://www.facebook.com/KuanYauHew/posts/1062405623844265

Ia adalah suatu deklarasi yang sangat pelik dan hampir kepada pengkhianatan kerana Malaysia adalah salah satu daripada beberapa negara yang mempunyai tuntutan ke atas wilayah-wilayah Laut China Selatan yang dipertikaikan.


Superman Hew popular dengan kenyataan "Membiarkan Melayu untuk skru Melayu mereka sendiri adalah persembahan terbaik daripada sepanjang hidup" yang DAP katakan ia hanya bahasa kesat dan tidak bersifat perkauman.
Mari kita lihat jika alasan berikut tidak lama lagi akan digunakan untuk posting Hew Kuan Yau ini:
1) Akaun ini tidak dikawal oleh saya tetapi tidak oleh "peminat" yang tidak diketahui nama.
2) "Siapa makan cili, dia rasa pedas". Tidak perlu menjadi sensitif tentang perkara ini.
3) Akaun saya digodam.
4) Ahli-ahli politik perlu dapat menganggapnya sebagai jenaka atau ia akan menjadi sangat membosankan.
5) Saya telah disalah petik atau salah faham.
Dan mari kita lihat jika Jawatankuasa DAP akan juga turut melepaskannya dari sebarang tindakan dari posting berunsur pengkhianatan ini.

Dan sama ada PAN dan PKR juga akan berdiam mengenai ini seperti bagaimana mereka gagal untuk mengulas mengenai isu-isu Nga Kor Ming 'Amerika-Raya' dan 'dedak Raya'.
Seperti yang saya telah sebelum ini ramalkan selepas kekalahan teruk di Sarawak dan pilihan raya kecil berkembar, DAP mungkin telah memutuskan bahawa isu 1MDB terbukti tidak berjaya untuk DAP dan PakaTun, oleh itu mereka akan kembali semula kepada isu-isu kaum / agama yang telah dicuba dan diuji untuk menghasut kebencian bagi mendapatkan reaksi agresif daripada UMNO dan mengekalkan asas undi Cina mereka.

Adakah ini satu lagi percubaan berdasarkan prosedur operasi standard DAP?
Tidak ada keperluan untuk membuat demonstrasi jalanan. Mari kita tetap tenang dan tidak jatuh ke dalam permainan kotor mereka.
Hanya gunakan hujah dan undang-undang untuk menangani kontroversi itu dan menunjukkan permainan kotor DAP kepada orang ramai.

Biarkan pengundi menghukum DAP yang sengaja melakukan provokasi dan menghasut kebencian hanya untuk merebut undi dengan mengorbankan keharmonian bangsa-agama dan keamanan Malaysia.
Oleh Lim Sian See,
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1829403480611771&set=a.1391116647773792.1073741829.100006264096443&type=3&theater
Superman Hew

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY