'/>

PM Najib Razak SAMAN Tony Pua DAP !!

PM Najib Razak SAMAN Tony Pua DAP !!

Datuk Seri Najib Razak menuntut Setiausaha Publisiti DAP, 潘俭伟 Tony Pua Kiam Wee mengemukakan permohonan maaf selain menarik balik kenyataan dan klip video memfitnahnya yang disiarkan dalam laman Facebook.

Najib yang bertindak atas kapasiti peribadi menyerahkan surat tuntutan itu ke pejabat Pua hari ini melalui firma guaman, Hafarizam Wan & Aisha Mubarak Ia berhubung kenyataan fitnah yang dikeluarkan dan disiarkan oleh Pua pada 6 April lalu yang dimuat naik dalam laman Facebook tony pua.

Sehubungan itu, Najib menuntut Pua dalam tempoh tujuh hari, untuk berhenti daripada mengeluarkan sebarang kenyataan fitnah selanjutnya atau kenyataan sama.

Tony Pua yang juga Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara dituntut mengeluarkan permintaan maaf bertulis yang jelas dan terang serta menarik balik kenyataan sama melalui terma yang dipersetujui olehnya sendiri (Najib).

Selain itu, Najib turut menuntut supaya Pua memadamkan klip video itu dan menyatakan jumlah pampasan yang wajar diberikan kepadanya (Najib) berikutan penyiaran kenyataan dan video yang menjejaskan dirinya.

Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/270582?m=1

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY