'/>

Saya tidak peduli apa kata Fadillah -Nazri Aziz

Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz tidak peduli apa yang pengkritik beliau, Ketua Pemuda BN Fadillah Yusof, telah berkata mengenai beliau lebih hotel spat cukai antara beliau dan rakan sejawatannya dari Sarawak, Abdul Karim Rahman Hamzah.

"Saya tidak peduli apa yang dikatakan oleh Pemuda BN Sarawak. Saya tidak peduli apa kata Fadillah dan saya tidak mengambil berat tentang dia," kata Nazri kepada Malaysiakini ketika dihubungi hari ini.

Fadillah, yang juga Menteri Kerja Raya berkata, Nazri tidak menggambarkan semangat BN dengan melemparkan satu penghinaan pada Abdul Karim dengan memanggil jagung Setahun yang kedua (tidak matang).

Menjawab, Nazri berkata Abdul Karim mula-mula menghina dia dengan meminta Putrajaya untuk menghormati Perjanjian Malaysia 1963, seolah-olah membayangkan kerajaan persekutuan mengabaikan hak-hak rakyat Sarawak.

"Dia boleh menghina saya, tetapi saya tidak boleh menghina dia? Dia menghina saya, dan saya mempunyai hak untuk menghina dia kembali," katanya ...

No comments:

| Copyright © 2013 MERADONG TODAY